Akademie radosti je unikátní nezávislý vzdělávací program nabitý praktickými worshopy s konkrétními výstupy použitelnými v praxi . Navazuje na úspěšný koncept Un dia…daruji jeden den a dále ho rozvíjí.
Akademie radosti je určena především pro manažery neziskových a příspěvkových organizací a sociálních podniků bez ohledu na zaměření a region.
V Akademii radosti se setkáte s lektory, kteří jsou špičky ve svém oboru. Setkáte se zde ale i s inspirativními aktivními lidmi, kteří mají potřebu pozitivní ovlivňovat své okolí. To vytvoří úžasnou tvůrčí atmosféru, která váš projekt, organizaci, ale i vás samotné posune o obrovský kus dopředu a podpoří vás na vaší cestě.
Pro účastníky je za dotovanou cenu.
Proč vlastně Akademii pořádáme?
- abychom přispěli ke zvýšení profesionality manažerů neziskových organizací
- abychom zprostředkovali lidem z neziskových organizací pozitivní zkušenosti a know-how ze světa byznysu
- abychom umožnili lidem z byznysu smysluplně pomáhat a investovat svůj potenciál
Proč byste se ji měli zúčastnit?
- Setkáte se se zkušenými profesionály z byznysu, kteří mají dlouholeté zkušenosti ve svém oboru. Pro vzdělávací program Un Dia … Daruji jeden den se snažíme získat ty nejlepší. Vedoucí workshopů jsou odborníci z praxe. Nečeká vás žádná teorie. Podívejte se, kdo s námi již spolupracoval. Program workshopů pravidelně aktualizujeme.
- Získáte znalosti a zkušenosti, které vám pomohou jak při dlouhodobém plánování a řízení chodu neziskovky, tak při zvládání každodenního provozu. Přečtěte si, co o našich workshopech říkají účastníci.
- Při workshopech se setkáte nejen s odborníky z byznysu, ale i se zajímavými lidmi z ostatních neziskovek, kteří řeší podobné problémy jako vy a mají chuť se stále rozvíjet. Vždy realizujeme sérii workshopů, které na sebe tématicky navazují, workshopy jsou dvoudenní a jedno téma je pojednáváno dvěma lektory – z různých úhlů pohledu a jejich zkušeností.
- Počet míst je omezen na max. 16 osob tak, aby skupina mohla pracovat ve skupinkách, i individuálně. Zpravidla sestavujeme skupiny v počtu kolem 13ti osob. Klademe důraz na praktická cvičení, kdy účastník pracuje na svém konkrétním tématu týkající se jeho organizace.
- Díky tomu, že workshopy vedou dobrovolníci z byznysu, je pro účastníky za dotovanou cenu.
- Před i po skončení workshopu máte možnost kontaktovat vedoucího workshopu a individuálně s ním konzultovat otázky týkající se vaší organizace/projektu/problému. V průběhu let jsme „dali dohromady“ mnoho lidí, kteří spolu nadále spolupracují, ať už se jedná o účastníky nebo o lektory.
- Vždy dbáme na to, aby účastníci měli kvalitní ubytování i stravu. Příjemné prostředí je podmínkou pro dobrou práci.