Matěj Novák

[big] Matěj vede workshop Jak má vypadat dobrý web aneb strategie webového projektu. Daruje svůj den, znalosti a energii kolegům z nezisku. Děkujeme!

[/big]

[profilovka]

Matěj Novák

[—]

Líbí se mi myšlenka předávání zkušeností vynikajících lidí z byznysu neziskovému sektoru. [/profilovka]

Vystudoval filosofii na Univerzitě Karlově v Praze. Webem se zabývá od roku 2000, kdy začal s webových tvorbou stránek. Od roku 2002 do roku 2005 pracoval jako vývojář webových aplikací převážně pro firmu PLANstudio. Postupně se jeho zájem přesunul k marketingovému využití webu, od roku 2005 působil ve firmě Ataxo na pozicích vedoucího SEO oddělení a search strategist. Po Ataxu zastával funkci account directora v Ogilvy Interactive. Od roku 2011 pracuje v Centrum Holdings, kde se zabývá optimalizací reklamy a reklamními technologiemi. Od roku 2013 vede Czech Publisher Exchnage, sdružení předních českých online vydavatelů, kteří společně prodávají reklamní prostor pomocí technologie RTB.   Matěj se od začátku podílel na vzniku radosti 3.0.  „Manažeři v byznysu mají mají tu výhodu, že do nich firma investuje. Investuje do jejich vzdělávání, protože je to jednak motivace a jednak se jí to vrátí, protož ta firma pak lépe funguje. Mám pocit, že v neziskovkách tohle úplně není. Možnosti rozvoje pro lidi, kteří dělají stejnou manažerskou práci jako lidi v byznysu, jsou mnohem menší. Řekli jsme si, že lidem z neziskového sektoru nabídneme tuhle hodnotu – skvělé lidi, kteří jim mohou dát to, co pro manažery v byznys prostředí je samozřejmé. Časem se ukázalo, že tohle spojení velice dobře funguje, protože pro manažery je to zajímavá zkušenost se potkat s lidmi z neziskovek, což jsou často jiní lidé než se kterými se potkávají normálně.“ Matěj má rád hory, svojí ženu a 3 děti, knihy, a malá letadla.