Jakub Petřina

[big]

Lídr českého marketingu Jakub vede workshop Marketing a daruje svůj den, znalosti a energii kolegům z nezisku. Děkujeme!

[/big]

[profilovka]
Jakub Petrina

[—]

Rád daruji jeden den těm, kteří pomáhají ostatním celý rok.

[/profilovka]

Proč vedu workshopy pro neziskovky a daruji tak svůj den, znalosti a zkušenosti?
„Protože rád daruji jeden den těm, kteří pomáhají ostatním celý rok.“

Benefiční workshop Marketing (nejen)prodává vedl Jakub Petřina společně s Martinem Jarošem na jaře 2015. Oběma velmi děkujeme!“

 

„Neuvěřitelně energetické setkání s profesionálním manažerem. Skvěle připravená prezentace a struktura workshopu.“
Jana Mašínová, NOVIDA

„Velmi oceňuji konkrétní příklady, které mne inspirovaly v mé práci. Děkuji!“
Milena Johnová, Quip

„Obecně setkání jak s Jakubem Petřinou, tak i Martinem Jarošem hodnotím pro me jako inspirativní a přínosné. Vyzdvihnul bych predevším části, kde mluvili o svých osobních zkušenostech, čím si kde prošli, jakým způsobem co řešili, společně s praktickými ukázkami, nebo vysvětlením na realných případech. Oba byli velmi bezprostřední a témata dokázali podat poutavou formou.
Vyhovovalo mi větší zaměření na samotny marketing a dobrá strukturovanost celé prezentace prokládané ukázkami z vlastní praxe. Ocenil jsem i krátká praktická cvičení, která donutila člověka se nad tím reálně zamyslet.“
Antonín Parma

Anotace workshopu
Je celkem jedno, jestli se zabýváme marketingem piva, mobilního operátora, cestovní kanceláře nebo banky. Nebo neziskové organizace, když už jsme u toho. Ve všech případech mluvíme k obyčejným lidským bytostem a snažíme se je zaujmout natolik, aby se námi zabývali. Chceme, aby najednou udělali něco, co by jinak neudělali. Chceme změnit jejich chování. Společně se podíváme, jak na to.

  • Jak vybrat ten správný cíl?
    I v marketingu existuje několik možných cílů a nespočet možných cest k nim. Nemá smysl prozkoumávat delší, zato horší cesty. Jak vybrat ten správný cíl a tu správnou zkratku?
  • Co rozhodne o našem úspěchu?
    Chceme změnit chování lidí. Podle čeho se tedy rozhodnou? Kdy zůstanou jenom u přání, neuskutečněného plánu či myšlenky a kdy opravdu něco udělají? Co je rozhoupe k akci?
  • Více metod, méně náhody
    Marketingová kuchařka. 10 způsobů, jak cíleně a systematicky vymyslet funkční marketingový program. Podíváme se na pár ukázek z domova i ze světa a zkusíme něco nového vymyslet sami.