Tomáš Hrivnák

[big]
Tomáš Hrivnák vede workshop Budování značky. Daruje svůj den, znalosti a energii kolegům z nezisku. Děkujeme!

[/big]

[profilovka]

TomasHrivnak

[—]

Značka umí otevírat dveře v obchodních jednáních a zvyšovat viditelnost vaší nabídky.

[/profilovka]

Tomáš „dělá jméno“ a je poradcem v oblasti řízení značek. V posledních 20 letech pracoval v oblasti reklamy, marketingu a poradenství jako textař (MARK/BBDO), kreativní ředitel (MARK/BBDO), ředitel firmy (Men on the Moon) a strategic planner (TBWA a Euro RSCG). Posledních pět let spoluvlastnil Idealisty.

Proč tento den daruji kolegům z neziskovek?
„Neziskovky“ není výstižný název. Mylně sugeruje pocit, že takové organizace nevytvářejí zisk. Skutečnost je taková, že organizace typu nadací, filantropických projektů, sociálních a vzdělávacích projektů apod. generují obrovské množství zisku, který by měl být v centru zájmu „ziskové“ sféry. Tento zisk transformuje společnost, vede ji do budoucnosti, tvoří nás jako její součásti. Chápu to spíše tak, že kolegové z „neziskovek“ věnují den mě.